Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: BATA
Treść opinii: Często z mężem odwiedzamy sklepy Bata. Do niedawna robiliśmy tam wspólnie niemałe zakupy ( zwykle 2-3 pary obuwia). W tej chwili odwiedzam Batę tylko towarzysząc mężowi, który w przeciwieństwie do mnie, nie przywiązuje zbyt dużej wagi do jakości obsługi. Po przekroczeniu lini bramek zero powitania ze strony personelu, konsultantka zainteresowała się nami dopiero , kiedy sami zaczęliśmy poszukiwania obuwia , które chcieliśmy przymierzyć. Podchodząc nie przywitała się, bardzo wymownie żuła gumę , proponując pomoc w odnalezieniu właściwego pudełka z obuwiem. Przy kasie podczas regulowania należności wykazała się zbyt dużą aktywnością , wciskając nam mimo odmowy z naszej strony produkty impulsowe: sznurowadła, rajstopy, pasty itp. Po zakończeniu transakcji usłyszeliśmy podziękowanie i pożegnanie. Nie zatuszowało to jednak złego wrażenia, jakie odnieśliśmy podczas całej wizyty, a zwłaszcza jej pierwszej części.