Opinia użytkownika: Artur_188
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Postanowiłem trochę zadbać o zdrowie i kupić sobie rowerek treningowy. Nie chciałem jednak wydać dużo pieniędzy. Wybrałem się więc do pobliskiego Carrefoura. Znalazłem rowerek w rozsądnej cenie, który zamierzałem kupić. W tym momencie rozpoczęły się problemy. Nie mogłem tak po prostu wsadzić rowerka do koszyka i pojechać do kasy. Zgodnie z informacją zamieszczoną przy rowerku pracownik obsługi powinien wypisać mi kwit na rowerek. Jednak nigdzie nie mogłem go znaleźć, a dział sportowy nie był duży. W sąsiednim dziale znalazłem pracownika którego poprosiłem o pomoc, ten jednak zamiast znaleźć pracownika działu sportowego wysłał mnie na zewnątrz sklepu do stoiska przy bramkach abym tam zapytał. Następnie Pani przez mikrofon wezwała pracownika działu sportowego, na którego musiałem parę minut poczekać. Cała sytuacja z zakupem rowerka treningowego wyglądała tak jakbym to ja musiał się starać aby go kupić, a obsłudze nie zależało na sprzedaży swoich produktów.