Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Obserwacja miała miejsce podczas zakupów spożywczych. Przed oraz w środku sklepu było czysto. W niektórych wózkach sklepowych były stare paragony i reklamówki. Na podłodze w sklepie leżały liczne kartony i towary, utrudniające swobodne przemieszczanie się i dostęp do regałów. W strefie sprzedażowej było około pięciu pracowników, ubranych w czerwone firmowe fartuchy, zajętych porządkami i układaniem produktów. W paru miejscach plakietka z ceną była nieadekwatna do znajdującego się za nią towaru. Opakowania były pozamykane i leżały porządnie na regałach. W samym sklepie było około 30 klientów. Obsługujący mnie przy kasie pracownik ubrany był w czerwony fartuch. Przywitał mnie słowami: "dzień dobry" patrząc na mnie, ale bez okazania uśmiechu. Po wyłożeniu produktów na taśmie, pracownik upewnił się czy w wózku nic nie zostało. Obsługa była bardzo sprawna i grzeczna. Wydając resztę z otrzymanych pieniędzy pracownik podając mi je podał słownie dokładną kwotę. Obsługa zakończyła się słowami: "do widzenia", bez kontaktu wzrokowego. Całkowity czas pobytu w sklepie wyniósł około 45 minut. Wygląd sklepu i obsługę oceniam dobrze, ale według mojej oceny brakowało większego zorientowania się pracowników na klientów.