Opinia użytkownika: Razmes
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Wybrałem się do hipermarketu Tesco w celu zakupienia artykułów spożywczych. Pierwsza rażąca nieprawidłowość, która dość często występuje w tym miejscu (miała miejsce również dziś) - brak podręcznych koszyków przy wejściu, należało samemu je znaleźć przy kasach niejednokrotnie przeciskając się przez kolejkę klientów. Kolejna to sposób przekazu reklamy na telewizorach zawieszonych nad stoiskami. Często występował brak synchronizacji czasowej w wyświetlanym obrazie i dźwięku, np: na monitorze widzimy scenkę w której ukazana jest rozmowa postaci, natomiast dźwięk dochodzący do mojego ucha wskazywał na zupełnie inny moment w reklamie. Po trzecie. Brak oznak życzliwości w stosunku do klienta przy stoisku z rybami/owocami morza. Brak przywitania ze strony pracownika, ponury wyraz twarzy. Stoiska stosunkowo schludne i uporządkowane. Pracownicy odpowiednio zadbani. Ostatnim z mankamentów według mnie było to, iż nie przy wszystkich kasach funkcjonowały działające (sprawne) stacje do używania kart przy płatności elektronicznej. Kasjerka musiała wyjść i użyć innej stacji. Wszystkie zakupione produkty zgodnie z moimi oczekiwaniami, po zapłaceniu otrzymałem paragon wraz z wydaną resztą.