Opinia użytkownika: Agnieszka_519
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Na dzień dzisiejszy sprawa mojej poprzedniej obserwacji oraz realizacji problemu z firmą PZU wygląda tak, iż nie odpowiadam na pisma PZU o wspomnianych "błędach", a sprawa sama wyjaśniła się w Centrali PZU - po tym jak chyba w końcu doszukali się załączników. Niestety kolejny "upominek" od firmy PZU otrzymałam z końcem blankietów do opłaty ubezpieczenia na życie. Oczywiście otrzymałam pocztą wspomniane blankiety - ale, ku mojemu ogromnemu zdziwieniu - na wyższą kwotę niż poprzednia. Jak się okazało - po konsultacji z Panią z biura obsługi w PZU - założono, iż ponieważ jest obecnie trudny okres finansowy w Polsce, powinnam mieć również większe ubezpieczenie i stąd też ta podwyżka bez mojej zgody. Widząc moje oburzenie, Pani zaproponowała by odesłać odpowiedź negatywną do firmy oraz nadal opłacać "po staremu" składki na ubezpieczenie. Tak więc nadal nie mam blankiecików, miałam kolejną przyjemność wizyty w PZU i płacę te same składki jak wcześniej - po co tylko było denerwowanie Klienta podwyżkami???