Opinia użytkownika: BEATA_323
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Oszczędzałam dotychczas w III filarze w Pogodnej Jesieni. Niestety od jakiegoś czasu tylko dopłacałam do tego filaru, żadnych zysków. Udałam się do obsługi klienta w PZU, aby dowiedzieć się jak zlikwidować konto w PJ (Pogodnej Jesieni). Pani była bardzo miła, kompetentna i rzeczowa. Wszytko wyjaśniła mi chyba ze 3 razy bo byłam niezdecydowanym i upierdliwym klientem. Nie wykazała przy tym żadnych oznak zniecierpliwienia, cierpliwie wszystko tłumaczyła. W końcu nawet zapisała, wydała potrzebne dokumenty. Zaproponowała inne rozwiązanie.Byłam w szoku. Nie spodziewałam się tak miłego traktowania, bo wcześniejsze doświadczenia z tą firmą nie kojarzą mi się najlepiej. Może i trochę to wszystko trwało, ale głównie z mojej winy:).