Opinia użytkownika: SCMegan
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: ogólna atmostera w instytucji spokojna, czysto, niewielu klientów (ok3osoby), dwa czynne stanowiska, wizyta dotyczyla informacji nt ubezpieczenia pojazdu w zakresie ac oc czas oczekiwania na doradce ponizej 5min, zaproponował żle dobrany produkt (dotyczy AC), oferta obejmowała ryzyka, za ktore w przypadku tego auta w przypadku szkody nie zostałoby wypłacone ubezpieczenie, (m. in. utrata lusterek wartych mniej niż 200zł,) a co za tym idzie przedrożył AC, powinien dobrac wariant prostszy. nie wręczył wizytówki, kultura osobista(powitannie i pożegnanie) były na niskim poziomie: nie podał ręki nie wstał na wyjscie kobiety, zegnając sie patrzył w monitor komputera. Dość rażące było spotkanie z pracownicą pzu na schodach przed wejściem, Pani ubrana niestosownie do pracy paliła przed głównym-jedynym wejsciem do placówki papierosa, o tym ze jest pracownica zorientowalam sie gdy po wejsciu do placowki podeszla do jednego z biurek i zaczela przegladac dokumenty. Dość sprawnie przebiegała obsługa płatnikow przy "kasie" ogólna ocena negatywna.