Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ProLine
Treść opinii: W dużym pośpiechu i wiedziona nagłą potrzebą zakupu pen drive'a wybrałam najbliższy sklep czyli proline. Kiedy weszłam do lokalu nikt nawet nie zwrócił na mnie uwagi, a było tam dwóch sprzedawców a na moje dzień dobry jeden z nich mruknął coś pod nosem. Po dłuższej chwili jeden z nich spojrzał na mnie pytającym wzrokiem i kiedy usłyszał o co chodzi wskazał palcem na kolegę. Więc stanełam przy jego biurku. Facet przerwał na moment klikanie w klawiaturę i zapytał o co chodzi, po uzyskaniu informacji wrócił do swojego zajęcia, więc poczułam się zlekceważona. Po chwili dopytał o parametry jakie ma posiadać urządzenie i dał mi do wyboru 3 produkty. Kiedy powiedziałam mu, że jest mi wszystko jedno bo to pilna sprawa i srednio znam się na temacie polecił mi jedno urządzenie uzasadniając rzetelnie swoją opinię, więc zdałam się na niego. Ponieważ chciałam zapłacić kartą musiał mi wystawić fakturę, z którą udałam się dwie bramy dalej do magazynu, w którym przez dłuższą chwilę nie było nikogo. Po czasie z zaplecza wyłonił się chłopak, który szybko i bez problemów wydał mi mój zakup. Z urzadzenia jestem zadowolona i z całą pewnością nie zostałam na nic naciągnięta i porada rzeczywiście była rzetelna, choć jak się okazało trochę przepłaciłam, ale sama jestem sobie winna, bo nie miałam czasu na szukanie tańszej oferty.