Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DHL
Treść opinii: 27.08.2009 zamówiłam przed godzina 10.00 kuriera który miał zawieźc prace dyplomowe do lublina. Konsultant telefoniczny z którym rozmawiałam przyjął zgłoszenie i oznajmił, że kurier będzie między godziną 16-18. Czekałam... minęła 17, 18 ...zdenerwowana zadzwoniłam na infolinię konsultant z którym rozmawiałam poprosił o chwilę cierpliwości ponieważ chciał skontaktowac się z kurierem. Po 2 minutach poinformował mnie, że kurier ma opóźnienie na trasie i będzie koło 19.30. Minęła 19.40 a ja nadal czekałam, zdenerwowana zadzwoniłam ponownie. Zostałam poinformowana o godz. 19.45, że w dniu dzisiejszym firma nie zrealizuje mojego zlecenia. Następnego dnia sama pojechałam do Lublina. W tym celu musiałam wziąc wolne w pracy nie wspominając już o poniesionych kosztach za rozmowę z jakże nierozgarniętymi konsultantami. W jakim celu firma oferuje przewóz przesyłek kurierskich skoro nie wywiązuje się ze swoich zleceń?