Opinia użytkownika: Urszula_136
Dotycząca firmy: Mohito
Treść opinii: Sprawa dotyczyła złożenia reklamacji damskiej torebki (wlaściwie to ogromnej torby). Po podejściu do lady - mimo kilku osób na sklepie, od razu przy ladzie pojawiła się uprzejma pani, z zapytaniem w czym może pomóc. Opowiedziałam o swoim problemie, Pani natychmiast uruchomiła odpowiednią procedurę, zadając rzeczowe pytania, informując, że reklamacja zostanie uznana. Po wypełnieniu formularza, pani podała mi wydruk, z informacją kiedy mam się zgłosić po odbiór torby, równocześnie podkreślając, że jeśliby rozpatrzenie reklamacji nastąpiło wcześniej - skontaktuje się ze mną telefonicznie. Mimo lekkiego bałaganu panującego na sklepie (jak to w sklepach odzieżowych bywa), 3 dziewczyny które tam pracowały miały bardzo dobrze podzielone zajęcia między siebie : 1 pomagała mi w reklamacji, 1 obsługiwala klientów przy kasie, 1 była dostępna na sklepie doradzając i na bieżąco poprawiając towar. Mimo nieprzyjemnej sytuacji jaką jest zgłaszanie reklamacji, panie były otwarte, życzliwe i kompetentnie udzielały odpowiedzi na wszelkie pytania. Nie wykazywaly zniecierpliwienia, ani nie poganiały "bo jest dużo klientów".