Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy wiedzy personelu obsługującego klientów przy kasach na temat programu lojalnościowego CLUBCARD. Czekając w kolejce w sklepie, jedna z osób znajdujących się przede mną zapytała się kasjerki "Pani, a z tą kartą to taniej?". Odpowiedz, którą usłyszała starsza osoba była następująca "Teraz nie, ale w przyszłości tak". Według tego, co możemy odnaleźć na stronie programu, nie są przewidziane żadne zniżki dla posiadaczy kart przy zakupach. Jedynym bonusem jest to, iż za zebrane punkty możemy otrzymać bony, którymi możemy zapłacić w sklepie TESCO. Jakiekolwiek profity, czyli otrzymanie bonów, uzależnione są od wielkości zakupów dokonanych w sieci TESCO, nie zaś od czasu posiadania karty klubowej. Nie wiem z czego wynikał błąd pracownika, czy z niewiedzy, czy też może po prostu tak byli szkoleni, aby za wszelką cenę wciskać ludziom karty partnerskie jako odsiecz na tanich sieciach dyskontowych. Negatywnie oceniam takie zachowanie, jednak zamiast włączać się do dyskusji i próbować wyprowadzić z błędu, wolałem opisać całą sytuację właśnie tutaj.