Opinia użytkownika: Hanoi
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Przyszlam do banku w celu sprawdzenia dostepnych opcji w zakresie kont konsumenckich. Najpierw czekalam kilka minut przed biurkiem nie uslyszawszy nawet dzien dobry (w placowce, poza mna, nie znajdowal sie nikt inny poza dwoma Paniami za tymi wlasnie biurkami) a dopiero kiedy ja sie przywitalam personel odpowiedzial na moje przywitanie. Powiedzialam ze jestem zainteresowana oferta banku i zaznaczylam ze bylam juz w m.in BZWBK, PKO SA i mBanku. Zostala wreczona mi ulotka (zwykla skladana w ktorej nie bylo mowy o opcji konta drozszego, z wiekszym zakresem swiadczen bezplatnych za to kilka razy zostalo wspomniane ze obsluga konta nic nie kosztuje). Na moja prosbe, by Pani opowiedziala mi o warunkach otwarcia i prowadzenia konta, Pani wstala od biurka i wskazala na moitor dotykowy na ktorym to byly informacje identyczne z ulotka plus porownanie kont w bankach o ktorych na wstepie powiedzialam ze juz bylam i mam zanotowane informacje ktore mnie interesuja. Zwrocilam uwage, ze 0zl za prowadzenie konta to wprowadzenie klienta w blad bo i tak trzeba placic za obsluge karty, na co obsluga kilka razy uderzajac w monitor dotykowy mowila ze w innych bankach jest tak samo. Prosilam zeby dodala cos od siebie, bo z pewnoscia ma to konto i czy mogla by powiedziec jakie inne kozysci plyna z jego otwarcia, mowila tylko ze 'jest dobre'. Kiedy co pewien czas mowilam ze 'to jest bez sensu' majac na mysli 7zl za obsluge karty mastercard, powtarzala ze nikt mnie nie zmusza do otwarcia konta. Tak czy siak wyszlam z tamtad z taka sama iloscia informacji kiedy wchodzilam. no moze poza wizytowka od Pani z obslugi.