Opinia użytkownika: Alicjak
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Witam chciałabym podzielić się z moja opinią dotyczącej placówki Lukas Banku znajdującej się w centrum miasta Łodzi. Na początku chciałabym zwrócić uwagę na minusy a mianowicie w palcówce znajdują się stanowiska przydzielone odpowiednio do pełnionych funkcji co oczywiście może się wydawać ogromnym plusem, gdyż każdy klient jest w stanie łatwo dotrzeć do potrzebnych mu informacji , problem natomiast pojawia się w momencie kiedy np. do stanowiska z napisem "obsługa konta " czeka 15 osób przy czym stanowisko"spłata rat" jest zupełnie puste a pracownik siedzi znudzony w oczekiwaniu na klientów ze spłatą rai i absolutnie nie może obsłużyć klientów, który przyszli do banku w innej sprawie. Na szczęście w placówce znajduje się bezpłatny automat do kawy umilający czekanie w tej niekiedy kilkumetrowej kolejce.Niebieskie miękkie krzesła oraz schludny wystrój w podobnej tonacji łagodzi nerwy i frustrację czekających na swoją kolej klientów.Jeśli już mamy to szczęście i uda nam się dojść do wybranego przez nas stanowiska to czeka nas miłe zaskoczenie ponieważ zachowanie personelu nazwałabym wysoce kulturalnym. Pracownicy Lukas banku o nienagannym i schludnym wyglądzie z którymi miałam okazję rozmawiać byli zawsze kompetentni i chętni do udzielenia wszelkiej pomocy Jako studentka wydaje mi się ze oferta jaką posiada Lukas bank właśnie dla tej grupy wiekowej jest bardzo konkurencyjna w porównaniu do innych banków.