Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Aquapark Sopot
Treść opinii: właśnie dostałem odpowiedź na moją reklamację. Zastanawiam się nad tym, czy jest to polityka Aquaparku, czy zwykła ludzka bezczelność. Reklamowałem fakt, że w trakcie zabiegów w jednym z pomieszczeń pojawiło się zupełnie niepotrzebnie (bo dlaczego akurat, gdy ktoś korzysta z relaksu ii wcześniej słyszy deklarację, że będzie miał święty spokój) 2 lub 3 pracowników a ostatni na pewno nie zamknął za sobą drzwi bo przecież wchodząc z żoną zamykaliśmy drzwi. Pani z działu marketingu odpowiedziała na reklamację informując, że nikt nie wchodził. Albo miałem więc wizję, a drzwi otworzyły się same, albo było w ten sposób, że pracownicy zapytani łgali by nie narazić się na pretensje. W sprawie brudu w szatni basenu i wpuszczaniu ludzi w butach na szatnię basenu pani wypowiedziała się równie bezsensownie wskazując na ciężką pracę personelu i wielkie starania o czystość. Co mi po tych staraniach, jeżeli jest brudno?