Opinia użytkownika: Paweł_244
Dotycząca firmy: wojas
Treść opinii: Celem wizyty było złożenie reklamacji na zakupione 5 miesięcy wcześniej obuwie. Powodem, dla którego zdecydowałem się dokonać reklamacji była wada obuwia polegająca na farbowaniu wnętrza buta. Przed wizytą przygotowałem pismo reklamacyjne z tytułu niezgodności towaru z umową na podstawie ustawy o Szczególnej sprzedaży konsumenckiej i zmianach w Kodeksie Cywilnym. Z przygotowanym wcześniej pismem oraz parą obuwia której dotyczyła reklamacja udałem się do wyżej wymienionego punktu znajdującego się w centrum handlowym Echo. Po wejściu do sklepu około godziny 19:20 udałem się do kasy gdzie dyskutowały obydwie pracujące w sklepie sprzedające. Zostałem przywitany z uśmiechem na twarzy. Jednak gdy przedstawiłem swój cel wizyty nastąpiła drastyczna zmiana nastawienia do mojej osoby. Na początku Panie, nerwowo gestykulując, usiłowały mnie przekonać, iż ta reklamacja będzie bezpodstawna i nie zostanie uznana przez producenta. Ich nerwowe tłumaczenia zostały stłumione przedstawieniem pisma reklamacyjnego (przygotowanego wcześniej w domu), Panie stwierdziły że przyjmą moją reklamacje bo taki mają obowiązek. W nerwowej atmosferze został wypełniony wniosek reklamacyjny, który jest narzucony przez wewnętrzną politykę firmy Wojas. Mimo przedstawienia pisma mojego autorstwa nikt nie raczył go przeczytać i wszystkie dane potrzebne do wypełnienia wniosku musiałem podawać w sklepie przy ladzie, gdzie przechodzili inni klienci. Po wypełnieniu pisma zostałem poinformowany, że ktoś z firmy Wojas się ze mną skontaktuje. Opuściłem sklep po nerwowym kontakcie z pracownicami. Całe zdarzenie przebiegało niezbyt miłej atmosferze. Po tygodniu jedna z Pań zadzwoniła do mnie i oświadczyła że moja reklamacja została uznana za podstawną i w obuwiu wymienione zostało "wnętrze" buta. W tym momencie moje przeświadczenie o braku kompetencji w sprawie reklamacji prezentowanym przez sprzedające stało się zasadne. Gdyby nie ten niemiły incydent podczas składania reklamacji to cały proces naprawy gwarancyjnej, można by uznać za wzorcowy.