Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Jakiś czas temu odwiedziłem sklep firmowy Plusa ( Liberty ) w Warszawskim Blue City w celu zapoznania się z ofertą lojalnościową, przedłużającą umowę na telefon. Wchodząc do salonu zostałem dość szybko zauważony i poproszony do stanowiska. Niestety konsultant przyjął mnie siedząc, co uważane jest za błąd, zgodnie z procedurami podobnych firm. Oferta została przedstawiona szybko, niestety bez jakiegokolwiek badania moich potrzeb. Na zadawane pytania typu: jaki jest koszt rozmów do USA, na jaki okres przechodzą nie wykorzystane minuty,dane techniczne telefonu dostawałem przeważnie po 2-3 odpowiedzi, co świadczyło o niewiedzy konsultanta. Cała rozmowa była dość swobodna i miła. Czas załatwienia sprawy to około 20 minut. Do finalizacji jednak nie doszło, gdyż konsultant po prostu nie przekonał mnie do oferty. Salon bardzo zadbany i reprezentatywny.