Opinia użytkownika: Damian_160
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: W dniu 17 Pazdziernika podczas rutynowych zakupów dokonałem obserwacji obsługi klienta przez firme Tesco. Sama obsługa klienta w moim mniemaniu ma miejsce już od samego wjazdu na teren parkingu. Parking czysty bez obecności śmieci na jego nawierzchni, kosze na śmieci opróżnione, nie dochodzi do przepełniania z jednoczesnym wyrzutem odpadków z pojemnika. Wózki z przeznaczeniem na zakupy bez wyraznego ladu i porzadu w postaci spięcia i uszeregowania schowane pod wiatą dla danych wózków. Wejście do sklepu czystę zadbane, podłoga sucha. Przy dokonywaniu wyboru w działe napoju zauważalne duże braki towarów na półkach, brak czasowego uzupełniania towaru jak i braki w działaniach dotyczących prawidłowej ekspozycji towaru. Zauważalne nie domykanie zamrażarek jak i brak reakcji personelu na zaistniale sytuacje co prowadzi do obizenia jakosci wyrobu mrożonego. Personel dzialu sprzedaży mięsa , serów ryb czysty schludny z zachowaniem podawania towaru w rękawicach ochronnych. Wiedza personelu odpowiedzialnego za sprzedaż serów i produktów seropodonych nie ma pojęcia i podaje nie ten towar o który padła prośba. Przy koncowej fazie oceny rzucaja sie w oczy gigantyczne kolejki i pomimo ich tworzenia brak reakcji osob odpowiedzialnych za ciag kasowy w postacji otwierania kolejnych kas co skutkowałoby zmniejszeniem kolejek i skróceniem czasu klienta na zapłate za dane dobra konsumpcyjne. Pozostałe działy i asortymenty nie zostały więte pod uwage przy danej wizycie. Ocena taka zostanie dokonana przy kolejnej wizycie z racji dokonywania zakupów.