Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Powyższy sklep odwiedziłem w ramach cotygodniowych zakupów. Dostępność wózków na parkingu jak i wewnątrz sklepu wystarczająca. Przed wejściem do sklepu, niezbyt czysto, niewielkie ilości drobnych papierków pozostawionych przez klientów. W strefie wejścia czysto. Ilość otwartych kas około 10. W sklepie panował porządek i czystość. Jeśli chodzi o ofertę promocyjną oferowanego asortymentu muszę powiedzieć, że kolejny raz zawiodłem się, ponieważ większości interesujących mnie produktów z gazetki nie było dostępnych w promocyjnych cenach lub w ogóle nie było dostępnych. Obsługa na hali miła i pomocna. Ponieważ zależało mi na czasie a miałem problemy ze znalezieniem kilku produktów poprosiłem o asystę. Pracownica zapytana o lokalizację soli nie zaprowadziła mnie do produktu, ale z uśmiechem wyjaśniła jak ją znaleźć. W porównaniu z poprzednimi wizytami widzę ogromną poprawę w podejściu do klienta, co również potwierdziło się przy kasie. Ze względu na dużą liczbę otwartych kas nie było kolejek przy kasach. Zaobserwowałem, że niektóre z pań siedzą bezczynnie w oczekiwaniu na klienta. Przed kasą do której podszedłem nie było kolejki. Kasjerka wyglądała schludnie, nie zauważyłem niczego rażącego w jej ubiorze ani wyglądzie. Przywitała mnie słowami "dobry wieczór", nawiązała ze mną kontakt wzrokowy i "starała" się o uśmiech. Nie zaproponowano mi płatnej torby, za to niezwłocznie obsługująca mnie kobieta zabrała się za skanowanie produktów. Po skończonej operacji skanowania podała kwotę do zapłaty. Po wręczeniu jej niewyliczonej kwoty bez słowa wydała resztę oraz paragon. Na koniec zapytała, czy życzę sobie naklejki. Zdumiony zapytałem o jakie naklejki jej chodzi? Kobieta uprzejmie wyjaśniła, że za każde 25 pln wydane na promocyjne produkty otrzymuje się naklejkę, którą należy wkleić do książeczki którą otrzymałem, a ilość wklejonych tam naklejek daje proporcjonalną kwotę, za którą w przyszłości można zrobić zakupy. Po dokonaniu transakcji kasjerka pożegnała mnie słowami "dobranoc". W porównaniu z poprzednimi wizytami widzę ogromne zmiany na lepsze. Pracownicy zyskali świadomość, że to oni są po to żeby służyć klientowi a nie na odwrót. Do dopracowania należy oferta sklepu, większą dbałością należy wykazać się jeśli chodzi o planowanie zakupów i sprzedaży produktów zawartych w promocyjnych gazetkach. Nie jest to jednorazowa obserwacja w tej kwestii, ponieważ kilka miesięcy temu pracownica zapytana o towar z oferty promocyjnej odpowiedziała, że promocja jest od dziś i jeszcze nie zdążyli dowieźć.