Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Ponad rok temu kupiłam laptop Acer w sklepie internetowym. Odbiór tego sprzętu był w sklepie RTV Euro AGD w Auchan w Bydgoszczy. W ostatnim czasie na ekranie monitora zaczęło się coś dziać: paski, skaczący obraz itp. Laptop jest na gwarancji. Postanowiłam pójść do sklepu, w którym wcześniej odbierałam zakupiony towar, w celu zapytania się co zrobić z zepsutym laptopem. Natrafiłam na wysokiego, dobrze zbudowanego pana, który chwile wcześniej był zapatrzony w monitor komputera. Wyjaśniłam panu o co mi chodzi i pokazałam posiadane przeze mnie dokumenty od laptopa. Pan się zaczytał, a ja w tym czasie zauważyłam na jego plakietce: praktykant. Poprosił bym zaczekała moment. Przyszedł kierownik sklepu, któremu również wytłumaczyłam w czym problem. Pan kierownik- okazał się kompetentną osobą, szybko i sprawnie wytłumaczył, iż muszę do jego sklepu przynieść laptopa a oni przekażą go dalej. Pochwalam expresową i fachową obsługę. Odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku. Ocena jak najbardziej pozytywna.