Opinia użytkownika: Zbigniew_56
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Centrum Operacyjne Likwidacji Szkód 10 lipca telefonicznie zgłosiłem szkodę polegającą na zalaniu sufitu przez sąsiadów. Szkoda rozpatrywana z tytułu ubezpieczenia "PZU Dom". Kilka dni później zatelefonował do mnie przedstawiciel ubezpieczyciela z propozycją oszacowania szkody telefonicznie na podstawie podanych przeze mnie informacji dotyczących wielkości sufitu i wielkości plamy wywołanej zalaniem. Motywował to bardzo dużą ilością szkód spowodowaną panującymi wówczas warunkami atmosferycznymi i długi czasem na oczekiwanie na likwidatora, który oceniłby szkodę na miejscu. Wyraziłem zgodę na taką formę rozliczenia szkody, po podaniu odpowiednich danych przedstawiciel PZU zaproponował mi wysokość odszkodowania, które mnie zadowalało - było wystarczające do odnowienia sufitu. Rozmowa trwała kilka minut, była rzeczowa - pracownik ubezpieczyciela w sposób jasny i przejrzysty wyjaśnił powód takiego, a nie innego załatwienia sprawy, a efekt był zadowalający dla obu stron. 25 lipca otrzymałem pisemną decyzję o przyznaniu odszkodowania, kilka dni później pieniądze wpłynęły na moje konto. Biorąc pod uwagę na ogół niepochlebne opinie na temat PZU byłem mile zaskoczony sposobem załatwienia sprawy.