Opinia użytkownika: endri
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Ponieważ minął tydzień, a teściowa nie otrzymała żadnej umowy i nie było kuriera, zadzwoniłem w jej imieniu zapytać się na jakim etapie ta sprawa. Po wysłuchaniu automatycznej sekretarki oraz wybraniu odpowiednich numerów, połączyłem się z konsultantem. Pan odbierający telefon wymienił nazwę firmy oraz przedstawił się. Poinformowałem o problemie. Pan poprosił o podanie numeru telefonu, numeru klienta, poprosił również do telefonu na moment moją teściową, w celu zweryfikowania, że rozmawia z właścicielem telefonu, poprosił o podanie numeru pesel oraz serii i numeru dowodu osobistego. Pan poinformował, że przesyłka wyszła z Netii, że jeszcze nie minął okres 14 dni, że nie może jeszcze uruchomić procedury reklamacyjnej. Pan poprosił, żebyśmy poczekali jeszcze do środy, jeżeli nie dojdzie do nas kurier, poprosił o telefon w tej sprawie. Pan pożegnał się i życzył miłego dnia. Jeżeli chciałem dowiedzieć się na jakim etapie jest umowa, konsultantowi powinien wystarczyć numer klienta, numer PESEL oraz numer telefonu w sprawie którego dzwonię. Pan jednak życzył sobie rozmawiać z właścicielem na którą jest linia telefoniczna.