Opinia użytkownika: endri
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Dnia 3 października zadzwoniłem na infolinię Netii. Po kilku minutach połączyłem się z konsultantem. Pani odbierająca telefon przedstawiła się, wymieniła nazwę firmy i zapytała się w czym może mi pomóc. Pani po uzyskaniu ode mnie numeru telefonu na której ma być świadczona usługa na internet oraz telefon, poprosiła na moment teściową, poprosiła o podanie numeru PESEL oraz serię i numer dowodu osobistego. Po podaniu tych danych konsultant wprowadził umowę, Pani poinformowała mnie, że wysyła przesyłkę, przyjedzie kurier, przywiezie umowę na internet.Pani zaproponowała obowiązującą promocję na internet oraz telefon, poinformowała o opłatach, że przez pierwsze 6 miesięcy za internet oraz telefon teściowa będzie płacić 2 zł., następnie przez pozostały okres umowy odpowiednio 49 zł. za internet oraz 45 zł. za telefon, gdzie będzie do wykorzystania 120 minut. Na koniec rozmowy Pani pożegnała się ze mną i życzyła miłego dnia.