Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Treść opinii: Wraz ze przyjściem do GUP na samym początku czekają na nas nie miłe sytuacje. Mimo, że Urząd jest czynny od 8 do 14 to koło godziny 9 nie ma już po co przychodzić (jeśli chodzi o rejestrację), mnóstwo ludzi i brak możliwości rezerwacji terminu przez telefon lub internet. Trzeba czekać. Przydałyby się "numerki zgłoszeniowe", gdyż jak się już postoi w jednej kolejce to następnie trzeba iść do innego pokoju i znów stać, gdyż robi się bałagan i każdy chce być pierwszy. W pierwszym pokoju do rejestracji dostaje się kartę, która trzeba wypełnić, jak się pomyli i chce na nowo pisać to trzeba jeszcze raz stać w kolejce (kiedyś te karty były ogólno dostępne i nie trzeba było po nie stać w kolejce). Trochę inaczej wygląda to jak się dostanie wezwanie do odebrania oferty. Są "numerki" jest dużo stanowisk (koło 30), także szybkość obsługi tu jest na plus, ale za to jakość to już gorzej. Większość Pań jest niemiła i traktuje każdego jak jakąś najgorszą osobę na świecie. Pani coś tam wydrukuje, trzyma przy sobie także nie wiadomo co to jest, mruczy pod nosem gdzie mamy iść, kiedy się zgłosić itp., a jak się coś chcemy spytać to odpowiada podniesionym głosem, "no przecież tu Panu napisałam to sobie Pan poczyta!" Petentów traktują jakby mieli wszystko wiedzieć i z góry zakładają, że są nieudacznikami. Ogólny wygląd lokalu nie jest zły, jest typowy dla urzędów, brak w nim nowoczesności. Nie zauważyłem także żadnej platformy dla ludzi na wózku inwalidzkim (do urzędu trzeba wyjść po schodach).