Opinia użytkownika: Aleksandra_403
Dotycząca firmy: House
Treść opinii: W sobotę kupiłam dla męża bluzkę, a ponieważ nie byłam pewna, czy mu się spodoba, od razu zapytałam pań obsługujących, czy można będzie zwrócić bluzkę, jeżeli nie będzie pasowała?. Oczywiście, nie ma problemu, w ciągu dwóch tygodni z paragonem. Mąż chyba przytył w ciągu dnia, bo bluzka nijak, nie chciała pasować. W sobotę wróciłam z bluzką do sklepu z postanowieniem, że ją bez problemu oddam, a mąż sam będzie sobie kupował ubrania. Jakaż byłam zdziwiona, gdy się okazało, że nie mogę bluzki oddać, tylko mogę wymienić na coś innego.Nic mi się nie odpowiedało, a MUSIAŁAM coś wziąść. Po wielkich poszukiwaniach, udało mi się znależć soś zastępczego i tu kolejne zdziwienie, bo okazało się, że na nową bluzkę (jeszcze dopłacałam) nie dostanę paragonu, bo nie ma osoby, która umiałaby robić zwroty. Nauczona doświadczeniem, nie ustępowałam i powiedziałam, że albo zwrot pieniędzy za poprzednią bluzkę, albo na nową dostanę paragon. Po dlugiej dyskusji ustaliliśmy, że w poniedziałek ma przyjść pani, która potrafi robić TAKIE rzeczy i paragon przyślą mi pocztą na mój adres. Do tej pory nic nie otrzymałam.