Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PSB Mrówka
Treść opinii: Kolejny raz napotykam w tymże markecie na niepokojące zjawisko : kasjer wczytuje kod paskowy czytnikiem, a nastepnie ( prawdopodobnie wskutek bałaganu w stanach magazynowych ma zerowy zapas danego towaru na kartotece ) ręcznie wybiera ... podobny towar, z reguły o innej cenie ( sprawdziłem - kody, nazwy i ceny z paragonu są inne, niż te z regału oraz inne, niż wyczytane na czytniku kodów ze stanowiska sprawdzania cen ). W dniu dzisiejszym problem ten dotknął ... wszystkich nabywanych przeze mnie towarów ( dwóch ) : w jednym przypadku cena była niższa ( 3,75 zamiast 4,50 ), w drugim - znacznie zawyżona ( 8 zamiast 5 zł ). Widząc to - zrezygnowałem z reszty zakupów ( te dwa były b.potrzebne ). Kasjerka zapytana o przyczynę różnicyt w cenie w stosunku do ceny na regale ( cen jednoztkowych na opakowaniach towau nie ma, choć powinny być nanoszone ) nie potrafiła odpowiedzieć niczego sensownego. Z pośpiechu - zrezygnowałem z robienia awantury o niespełna 2 zł, choć wypadało by. Słowem - personel najwyraźniej "wyrównuje" błędne stany magazynowe przygotowując sklep do remanentu - kosztem klientów, dopuszczając się przy okazji jawnego oszustwa, prawdopodobnie przy milczącym przyzwoleniu nadzoru. Sytuację taką spotykam tam nie po raz pierwszy - w ubiegłym roku problem dotknął mnie przy zakupie piór wycieraczek do samochodu - tyle, ze wówczas ... zapłaciłem mniej, gdyż "na stanie" były tytlko pióra tańsze od wybranych przeze mnie. Słowem - pomimo zmiany właściciela sklepu ( nazwa się nie zmieniła -franszyza ), personel i zwyczaje pozostały te same.