Opinia użytkownika: endri
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Pod koniec września zbliżał się koniec umowy na internet u mojej teściowej. Ponieważ jest wiele ofert, a ona na tym dokładnie się nie zna, zostałem poproszony o pomoc. Zadzwoniłem na numer infolinii. Po odczekaniu około 10 minut, udało mi się połączyć z konsultantem. Po podaniu numeru telefonu oraz numeru klienta Pani udzieliła mi informacji o dostępnej na tym numerze promocji. Ponieważ telefon jest na linii TP S.A., Pani zaproponowała mi promocję dla klientów na linii TP. Poinformowałem Panią, że coś się nie zgadza, ponieważ wchodząc na stronę internetową i wprowadzając numer telefonu wraz z numerem kierunkowym oraz adresem, wyświetla mi się zupełnie inna, korzystniejsza dla mnie promocja. Pani powiedziała, że być może wyświetla mi się inna promocja, ale jest ona dla klientów na łączach Netii, że być może jest to jakiś błąd na stronie. Po uzyskaniu informacji poinformowałem Panią, że jeszcze musimy się zastanowić i jak podejmiemy decyzję, skontaktujemy się z infolinią. Pani podziękowała za rozmowę i pożegnała się. Informacje przedstawione przez konsultanta są inne od przedstawionych na stronie internetowej.