Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: WARTA
Treść opinii: szkoda; kradzież telefonu komórkowego -polisa; pakiet torebka sposób realizacji zgłoszonej szkody/infolinia jest jedynym możliwym-szybkim kontaktem/ wiedza - Warta assistance nie zna drugiego nr infolini poza 0801... do Centrum Alarmowego Warty /drugi to 601.../ gdzie zgłaszałem szkodę -musiałem kupić kartę do budki telefonicznej i do budki składać wyjaśnienia o kradzieży /brak nr stacjonarnego/ - czas rozmowy ok 30min /w tym czekanie na połączenie z konsultantem/ - konsultant w bardzo kulturalny sposób mówi to co widzi na swoim komputerze /w tym konkretnym przypadku, iż likwidator powinien się skontaktować i tak przez kolejne dwa tygodnie/ i grzecznie słucha to co mu się mówi nawet krzyk go nie denerwuje - słucha nie znaczy, że rozumie /dalej nie podał drugiego nr infolini -przypadkiem znalazłem w internecie/ - konsultant nie wiedział ile czasu Warta trzyma nagrania z rozmów na infolini - o nagrywaniu informacja jest przed połączeniem z konsultantem /brak określenia czasu archiwizacji nagrań - podstawa do dalszych roszczeń/ - konsultant nie wie jaki jest tryb odwoławczy od braku roztrzygnięcia na infolini -nie zna nawet właściwego sądu dla roztrzygania sporów/sąd właściwy ze dla siedziby Warty czy sąd właściwy dla poszkodowanego czas obsługi - bardzo trzeba się postarać by nawiązać kontakt z likwidatorem -dobrze mieć doświadczenie w tej dziedzinie jakimi są ubezpieczenia, zwłaszcza likwidacja szkód lub mieć dobrego prawnika, który nam w tym pomoże wygląd miejsca oceniam negatywnie bo budka telefoniczna nie jest ani wygodna, ani przytulna a że czasem jest kiepskie połączenie to trzeba bardzo głośno mówić zdarzeniu tak, że wszyscy w okolicy słyszą