Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy sklepu Netto zlokalizowanego w centrum Torunia, tuż przy dworcu PKS/Veolia Transport. Ze względu na położenie sklepu jestem regularnym klientem tego sklepu. Zaczynając od negatywnej strony, chciałbym stwierdzić, iż w sklepie zazwyczaj jest otwarta jedynie jedna kasa, nie chodzi tutaj jednak o kolejki do niej, a o fakt iż próba wyjścia ze sklepu bez dokonywania zakupu właśnie przez tą kasę jest nieco utrudniona ze względu na ograniczone pole manewru. Mimo, iż jestem osobą szczupłą, miałem już kilkakrotnie problem z wyminięciem osoby obsługiwanej przy kasie, czego nie doświadczyłem w innych sklepach. Kolejnym negatywem jest to, iż personel mało angażuje się w sprawdzenie dostępności produktu, po zapytaniu się o dostępność produktu z gazetki promocyjnej zostałem jedynie poinformowany, gdzie dany produkt może leżeć. W przypadku wykupienia danego towaru przez innych klientów pojawia się problem, ponieważ nawet nie wiadomo gdzie dokładnie leżał produkt. W tym przypadku potrzebna jest asysta w celu upewnienia się, iż danego produktu już nie ma, w innym przypadku jest tylko domysł. Ostatnią zauważoną niedogodnością, jest fakt iż czasami po prostu brakuje gazetek promocyjnych przy wejściu do sklepu i aby zapoznać się z całą promocyjną ofertą, trzeba obejść cały sklep. Mówiąc o pozytywnych stronach tego sklepu, chciałbym wskazać, iż jest on czysty, ceny nad towarami są wyeksponowane czarnym tuszem na białych kartkach, a o braku możliwości płacenia karta klienci są już poinformowani już przy wejściu.