Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Kilka miesięcy temu założyłam konto w banku Alior. Chciałam pochwalić bank, szczególnie placówkę przy ulicy Pijarskiej. To jest pierwszy bank, w którym mam konto, w którym pracownicy naprawdę troszczą się o klienta i jeżeli obiecają coś sprawdzić, to dotrzymują słowa i sprawdzają, a o postępie prac informują klienta telefonicznie. W tym banku pierwszy raz spotkałam się z sytuacją, że pracownik banku osobie zainteresowanej założeniem zwykłego konta proponował kawę lub herbatę. Pierwszy raz byłam przez pracownika banku informowana telefonicznie o postępie prostej sprawy, w innych bankach kazano mi dowiadywać się osobiście. To jest też mój pierwszy bank, w którym po założeniu konta doradca bankowy wysyła do klienta SMSa z numerem telefonu swoim i przełożonego. W placówce banku byłam trzy razy (na przestrzeni czterech miesięcy), a pani będąca moim doradcą klienta poznaje mnie gdy wchodzę. Tak samo, kiedy rozmawiam z nią przez telefon, pani kojarzy mnie od razu z imienia i nazwiska. To jest bardzo miłe, pierwszy raz nie czuję się w banku anonimowa a pracownik banku zadał sobie trud zapamiętania mnie. I w dodatku w tym banku jest doskonały stosunek jakości do ceny.