Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Byłam w autoryzowanym punkcie Ery doładować konto Tak Tak osoby z mojej rodziny. W punkcie była bardzo duża kolejka – 7 osób. Stanęłam w kolejce. Po okołu pięciu minutach i przyjściu jeszcze jednej osoby pan na chwilę przerwał rozmowę z panią którą obsługiwał w tym momencie i zapytał, czy ktoś tutaj jest do doładowania. Tylko ja byłam w tej sprawie. Pan zaprosił mnie do siebie. Poprosił o podanie numeru telefonu i zostawienie kwoty jaką chcę doładować. Zostawiłam panu pieniądze, napisałam mu na kartce numer telefonu. Poprosiłam o jakieś pokwitowanie, pan bez problemu wystawił pokwitowanie, podpisał je i podbił pieczątką. Wszystko to przeprowadził bardzo sprawnie i szybko. Był przy tym bardzo miły pomocny. Konto zostało doładowane w tym samym dniu.