Opinia użytkownika: Adrian_107
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Do placówki zawitałem w pewnej prostej sprawie. Blokada usługi zmusiła mnie do przejazdu przez pełne utrudnień komunikacyjnych miasto. Na szczęście humor mi się poprawił w momencie dojścia do otoczenia placówki banku: bardzo nowoczesnego budynku wyglądem mocno przypominającego wizję siedziby Nowo-Yorskiej giełdy. Doceniłem również szerokie poddasze, pod którym w bardzo pochmurny i deszczowy dzień mogłem się schronić. Sama placówka nie wyróżnia się od tej nowoczesnej stylizacji niczym szczególnym: jest wkomponowana w szereg innych czy to banków czy kawiarni; i nie odciąga oka niczym zwracającym uwagę. Wiszący szyld nie wystaje agresywnie poza linię budynku, co mnie cieszy ze względu moich przekonań mentalnych (cenię sobie brak agresywnych form reklamy). W samym banku jest miło i przytulnie: kolorystyka jest ciepła oraz stonowana, panuje ogólny porządek wynikający z braku nadmiaru rzeczy w nim ustawionych i odpowiedniego wykorzystania przestrzeni. Za całokształt wyglądu należy się ciutkę naciągana ocena bardzo dobra. Będąc w środku już z daleka zostałem przywitany klasycznym "Dzień Dobry", i poproszony od razu do jednego z dwóch stoisk (brak kolejki zaobserwowałem przy okazji każdej z ok. 3-4 wizyt w banku co również bardzo mnie tym razem ucieszyło, gdyż nie posiadałem nadmiernej ilości czasu). Przeszedłem od razu do rzeczy. Tłumacząc ciutkę niespójnie; Pani N. B. bardzo szybko zrozumiała o co chodzi, operując językiem bardzo zbalansowanym pomiędzy językiem formalnym a potocznym, również mogłem bardzo łatwo i szybko Panią konsultantkę zrozumieć, a i przy okazji zrozumieć znaczenie paru formalnych słów. Ubiór był bardzo schludny i czysty, jednocześnie również z zachowaniem balansu pomiędzy ubiorem urzędowym, a normalnym. W czasie kiedy Pani N. obsługiwała system komputerowy kontakt z klientem był podtrzymywany, co nie pozwoliło mi się znużyć siedząc w wygodnym fotelu. Po załatwieniu potrzebnych rzeczy Pani Konsultantka grzecznie podziękowała i zaoferowała dalszą pomoc w przypadku innych problemów, oraz podała mi swoją wizytówkę dzięki czemu mogłem określić jej tożsamość, oraz co najważniejsze zanotować w pamięci wartą uwagi osobę która mi pomoże w podobnych sytuacjach na przyszłość. Z placówki wyszedłem po ok. 6 minutach od wejścia, i tu byłem troszkę zaskoczony, ponieważ liczyłem na 3, maksymalnie 4 minutowy pobyt ponieważ sprawa była banalna. Jeżeli załatwianie bardziej rozbudowanych spraw trwa proporcjonalnie do tego czasu, mogłoby się okazać, że mając większą ilość spraw można było by wyjść z większą frustracją na twarzy. Stąd ocena tylko dobra. Niestety z powodu braku czasu, nie mogłem ocenić oferty handlowej banku, jednak z placówki wyszedłem z prawdziwym uśmiechem na twarzy co muszę przyznać dość rzadko mi się zdarza...