Opinia użytkownika: Dorota_332
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Sklep H&M w galerii krakowskiej odwiedzam dosyć często. Jeżeli nawet nie kupuję żadnych ubrań, to zawsze można tam znaleźć ciekawe dodatki i akcesoria w przystępnych cenach. W sklepie podoba mi się to, że jest duży (zwykle nie ma tłoku), czysty i dobrze rozplanowany Znam dobrze układ sklepu więc zazwyczaj nie muszę pytać co gdzie jest. Ostatnio jednak odwiedziłam dział męski, ze znajomym, który szukał szalika. Kręciliśmy się po sklepie jakiś czas oglądając, jednak nikt do nas nie podszedł z pytaniem, w czym może pomóc. Zresztą oprócz dziewczyny na kasie nie było widać żadnych pracowników działu. W końcu koledze spodobał się szalik na manekinie więc spytaliśmy panią z kasy, w którym miejscu w sklepie się znajduje. Uprzejmie, chociaż dość niepewnie wskazała miejsce, nie opuszczając jednak swojego stanowiska. Znajomy jednak rozmyślił się i przeszliśmy do działu damskiego. Tam również nikt do nas nie podszedł, ale znalazłam spódnicę, która mi się podobała, przymierzyłam i po krótkim oczekiwaniu w kolejce dokonałam zakupu, płacąc kartą. Trzeba wspomnieć, że na 3 stanowiska kasowe działały tylko 2, ale co do obsługi w kasie nie mam zastrzeżeń. Ogólne wnioski: Zbyt małe zainteresowanie obsługi sklepu klientem. Na plus: bardzo wygodne przymierzalnie z lustrami pozwalającymi obejrzeć się z tyłu. Często są kolejki do kas i nie wszystkie są otwarte.