Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Poprzez stronę mojego banku wypełniłam formularz z prośbą o kontakt - chcę nabyć jeden z produktów banku, lecz nie mam zbyt wiele czasu, aby odwiedzić placówkę. W formularzu, w pozycji 'preferowane godziny kontaktu' wybrałam opcję 16-20. I już nie po raz pierwszy zdarzyło się, że konsultant oddzwania do mnie w godzinach przedpołudniowych, kiedy jestem w pracy. Gdyby zdarzyło się to po raz pierwszy, mogłabym przymknąć oko jako że mógł to być przypadek jednostkowy - cóż, zdarzyło się. Natomiast za każdym razem, kiedy zgłaszam chęć kontaktu poprzez formularz, pracownik banku oddzwania w zupełnie innych godzinach. W chwili, kiedy udaje mi się odebrać telefon - informuję pracownika, że nie są to wybrane przeze mnie godziny kontaktu. Po zapytaniu go, czemu dzwoni w godzinach innych niż ustalone spotykam się z postawą obrażonej pensjonarki. Koniec końców rozłączam się i postanawiam udać się osobiście do placówki banku.