Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: W dniu 13 października 2009 o godz. 13 odwiedziłem sklep Lidl w Białymstoku, ul. Nowowarszawska 6. Sklep położony jest obok stacji paliw Shell, dla podróżnych chcących zrobić zakupy jest to dość atrakcyjna lokalizacja. Wózki do zakupów znajdują się przed sklepem, jest tam też dość obszerny parking. Wnętrze sklepu było czyste i sprzątnięte, brak również paragonów pozostawionych przez wcześniejszych klientów, co często zdarza się w dyskontach spożywczych. Udałem się na salę sprzedaży bez wózka, tak naprawdę przydałby się koszyk dla robiących niewielkie zakupy. Produkty na półkach ułożone równo, czytelne ceny, duży wybór. Nawet dział produktów niespożywczych wyglądał porządnie, co się rzadko zdarza, gdyż klienci wyjmują towar z opakowań itak go zostawiają. Wybrałem interesujący mnie asortyment i udałem się do kasy. W kolejce czekałem ok. 5 minut. Pracownik obsługujący mnie w kasie żuł gumę, co bardzo mi się nie spodobało. Poza tym zachowywał się dość niemiło, może był zmęczony pracą...