Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Praktiker
Treść opinii: Market jest duży jednak wśród ekspozycji towaru panuje lekki nieład. Niektóre produkty miały uszkodzone opakowania i nie zachęcały do zakupu. Dział z żyrandolami nie był wystarczająco dobrze oświetlony a zbyt gęste rozmieszczenie lamp i żyrandoli przeszkadzało w oglądaniu. Dział z materiałami na firany był bardziej przejrzysty. ekspozycja Firan była czysta, każdy produkt posiadał cenę. Po krótkim oglądaniu ekspozycji przywitała mnie pracownik ubrany w ogrodniczki i polówkę z logo Praktiker i zapytał czy może pomóc. Poinformował mnie o możliwości zakupu firan, które można od razu przeszyć i dostosować do okna. Chętnie pomagał w doborze zasłon do wybranych firan oraz zaproponował specjalne klamry spinające zasłony. Po dokonanym wyborze Pan dał nam rozpiskę dla kasjerki. Zasłony, firany i dodatki do okien były w bardzo atrakcyjnych cenach zdecydowanie lepszych niż u konkurencji. Przy kasie były 3 osoby przede mną. Ekspedientka obsługiwała jednak bardzo szybko ale i dokładnie ( sprawdzała każdy kupowany towar. Gdy przyszła moja kolej Przywitała się i podliczyła zakupy. wydała zgodna resztę. Pożegnała się i życzyła miłego wieczoru. Tuż za kasą był Pan ochroniarz, który spacerowała od wejścia do wyjścia witając i żegnając klientów. Pożegnał mnie. Uważam, że personel sklepu jest bardzo kompetentny , uprzejmy i pomocny. Jednak sam sklep powinien być lepiej ułożony, doposażony a ekspozycje bardziej zadbane by wyglądać zachęcająco.