Opinia użytkownika: Małgorzata_644
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Dwa dni przed tym zdarzeniem reklamowałam torbę, reklamacja przebiegła bardziej niż po mojej myśli dobrze, oddano mi pieniądze od ręki. Po dwóch dniach zauważyłam brak kart kredytowych, udałam się do działu gdzie reklamowałam torbę prosząc o jej przyniesienie, gdyż podejrzewałam że tam pozostawiłam te kary. Oczywiście panie bardzo były pomocne i starały się torbę odszukać, niestety została już jak mnie poinformowano skontenerowana. Poprosiłam o wyjaśnienie tego sformowania bo jak wyraziłam Paniom swoje obawy że ktoś " bezdomny może że śmieci je wyciągnąć czy po prostu torba została zniszczona i nikt z zewnątrz nie ma dojścia do tego kontenera. I tu odpowiedź była nie miła, Pani nie odpowiedziała mi tylko skierowała w moją stronę wyrzuty " że to nie ich wina że oddałam torbę z kartami kredytowymi w środku". Nie tego oczekiwałam, spodziewałam się usłyszeć, że im przykro ale w zaistniałej sytuacji nie mogą mi pomóc a do owego kontenera nie ma dostępu nikt z zewnątrz. Oczywiście zwróciłam uwagę Pani, że uwaga jest nie na miejscu. Podziękowałam drugiej Pani i odeszłam. Gdyby nie to jedno zdanie na koniec, to obsługa mnie była by na bardzo wysokim poziomie.