Opinia użytkownika: Mariola_57
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: W maju zgłaszałam szkodę samochodu w Sosnowcu przy ulicy Wspólnej. Nie miałam pojecia w jaki sposób zgłasza się szkodę. Wystałam się w kolejce do punktu zgłaszania szkód. Po dojściu do Przedstawiciela PZU dowiedziałam się , że szkodę mam zgłosić telefonicznie. Uważam że taka informacja powinna być widoczna przy samym wejściu, zaoszczędziłabym 15 minut wystane w kolejce do przedstawiciela. Pomysł ze zgłaszeniem szkody elefonicznie uważam za duży atut. Są wydzielone stanowiska, na spokojnie można usiąść i porozmawiać z konsultantem. W wyniku tej rozmowy został mi wyznaczony termin na spotkanie z rzeczoznawcą i wyceną szkody. Dla mnie oznaczało to ponowne stawienie się w Sosnowcu na ulicy Wspólnej. Z tego co wiem inne biura mają możliwość przyjazdu do klienta. Natomiast tutaj to ja musiałam byc dyspozycyjna i stawić się na wyznaczoną godzinę. Faktem jest że wycena szkody przebiegła szybko i na pieniądze również nie musiałam długo czekać. W tym roku , tak się złożyło iż szukając tańszego ubezpieczenia zmieniłam PZU na inne towarzystwo ubezpieczeniowe. Wypowiadając umowę z PZU nikt z pracowników Pzu nie zainteresował się dlaczego wypowiadam umowę, nie zaproponował mi swoich aktualnych promocji. A może jedno zdanie wystarczyłoby bym została przy starej sprawdzonej firmie.