Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: Wstępuję na wczesną kolację tradycyjnie już chyba do restauracji KFC po zestaw B smart w niezmienionej kompozycji frytki i Twister. Nie ma kolejki co mnie ogromnie cieszy. Czynne są cztery kasy(na pięć stanowisk). Pracownicy dynamicznie prowadzą obsługę, być może pod wpływem stojącego za ich plecami kierownika który porządkuje naczynia i opakowania pod regałem termicznym. W przeciwieństwie do pracowników którzy są ubrani w ciemne koszule w kratkę , kierownik ma na sobie koszulę białą i gładką. Wracając do mojego zmówienia - po zaproszeniu mnie do kasy i powitaniu młody chłopak z nie naganą prezencją i kulturą osobistą przyjmuje moje zamówienie a gdy kończę proponuje ,,coś do picia kawa, herbatka,,. Jednak nie, poprzestaję na samym jedzeniu, które biorę zresztą na wynos. Pracownik odwraca się i przekazuje zlecenia na kuchnię, poczym wraca do mnie i stwierdza że przyjmie pieniądze. Podaję kartę płatniczą , następuje sprawne połączenie z systemem obsługi terminala. Pracownik od daje mi kartę wraz z potwierdzeniem i rachunkiem. Ponownie się odwraca po przyszykowane najprawdopodobniej przez jednego z współpracowników zamówienie, dopytując się czy ma do niego dodać keczup na co skwapliwie przystaję jak również na propozycję umieszczenia zamówienia dodatkowo w reklamówce. Miło pożegnana wychodzę z restauracji bardzo zadowolona. Także jakość produktów nie zaskakuje mnie niczym negatywnym. A więc ocena bardzo dobra w pełni zasłużona (czystość lokalu pomimo mokrej aury+ sprawna i profesjonalna obsługa +zamówienie zgodne z tym czego się spodziewałam).