Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Maja_33

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: Celem wizyty w placówce PZU było uzyskanie zaświadczenia o przebiegu ubezpieczenia oraz dokonanie orientacyjnej kalkulacji składki oc na pojazd który planuję zakupić. Na holu głównym był pan, który poinformował mnie o konieczności zabrania z automatu numerka odpowiadającego miejscu w kolejce. Poinformował mnie również jaką kategorię powinnam wybrać by otrzymać właściwy numerek. Pan bardzo grzeczny i kompetentny. Po zabraniu numerka przeszłam do sali obsługi klienta. Na numerkach brak czasu przewidywanego na oczekiwanie. Zauważyłam że mam numerek R13 a na wyświetlaczach nad okienkami R11-pomyślałam więc że zaraz będę obsłużona. niestety bardzo się pomyliłam. Po godzinie oczekiwania (w połowie na stojąco a później na nieco porozdzieranych sofach dostałam się do okienka. tam już obsługa przebiegała sprawnie. Pan obsługujący mnie był konkretny, zorientowany w tematyce, sprawnie wydał mi zaświadczenie. Był uprzejmy, lecz zabrakło nieco uśmiechu. Lekko podirytowała go chyba prośba o wyliczenie składki dla samochodu "nad którym dopiero się zastanawiałam". Udzielił mi jednak zadowalającej odpowiedzi.Był czysto i schludnie ubrany. Nieco irytujący był fakt iż przy pełnej sali petentów większość okienek była nieczynna lub agenci "obdzwaniali" klientów którzy nie byli obecni na sali a którym np. mieli zanotowane iż kończy się ubezpieczenie oc- uważam iż pierwszeństwo winni mieć ci którzy pofatygowali się do placówki. tak czy inaczej całość załatwiania sprawy to 1,5 godziny oczekiwania- i tu zdecydowany minus! innym razem nie spodobało mi się to że tylko z racji tego iż z mężem mamy inne nazwisko , ja chcąc udzielić mu zniżek muszę wypisywać specjalne oświadczenia albo przychodzić z aktem ślubu. Uważam że jest to mało profesjonalne gdyż skoro ustawodawca dopuszcza taką możliwość, nie rozumiem dlaczego nie przekłada się to na procedury postępowania PZU. sądzę iż należałoby stworzyć rejestr ubezpieczonych w PZU , którzy korzystają z takiego przekazania zniżek, by nie mnożyć formalności za każdym razem.