Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Mix electronics
Treść opinii: Moje doświadczenia z firmą Mix Electronics nie są niestety zbyt pozytywne, a to za sprawą problemów z reklamacją monitora, który kupiłam w październiku 2006 roku. Zaczął on poważnie się psuć w lutym 2007 i wtedy uruchomiłam procedurę reklamacyjną. Początkowo skierowano mnie do autoryzowanego serwisu firmy Miro - zdaję sobie sprawę, iż zakup monitora nieznanej formy mógł być moim błędem, jednakże to, że pracownik firmy Mix Electronics odesłał mnie do serwisu, którego nie wiedziałam gdzie mogę szukać w Polsce było tylko wykrętem z ich strony. Po mojej odmowie pracownik zgodził się na przysłanie kuriera po monitor w celu zabrania go do ich firmy, co nastąpiło - w dużej mierze z powodu ich zwłoki - dopiero po miesiącu. Kiedy minął kolejny miesiąc zaczęłam się upominać o przyspieszenie procesu reklamacyjnego - spodziewałam się, że migoczący monitor nie będzie się nadawał do naprawy, dlatego oczekiwałam na zwrot pieniędzy lub możliwość zakupu lepszego monitora za dopłatą. Tak się też ostatecznie stało, lecz zanim to nastąpiło, miało miejsce największe moje rozczarowanie tą firmą - otóż przez dłuższy czas nikt z pracowników firmy nie odbierał moich telefonów, jakby wiedzieli czego się spodziewać po podniesieniu słuchawki. Jako dowód na potwierdzenie takiego przypuszczenia uznaję telefon wykonany z innego numeru przez kogoś z mojej rodziny - wtedy od razu podniesiono słuchawkę. Mam nadzieję, że po 2 latach firma zmieniła podejście do klienta, jednakże po tym doświadczeniu nigdy już nie korzystałam z ich usług. Uważam, że aby odnaleźć się na tak bardzo konkurencyjnym rynku internetowym należy znacznie podnieść obsługę klienta, gdyż w przeciwnym razie negatywne opinie zniechęcą potencjalnych nowych klientów.