Opinia użytkownika: Dorota_291
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Odwiedziłam Deichmana w Galerii Magnolia we Wrocławiu. Szukałam butów na rozpoczynający się sezon jesienno-zimowy.W sklepie było sporo Klientów. Mimo dużego ruchu-Pani witająca mnie przy wejściu była uśmiechnięta- powiedziała mi "dzień dobry".Duże zainteresowanie było wśród kozaków-pewnie przez to brakowało najbardziej tradycyjnego rozmiaru 39 i 40. Buty które mnie się spodobały-były poza sferą zasięgu. Na półce nie mogłam ich odnaleźć. Szukając nutów zauważyłam ze nie zawsze ich położenie jest zgodne z cenami. Mimo oznaczenia na butach i kartonach-numerycznych-trudno było odnaleźć coś właściwie na półce.Spędziłam w sklepie około 20 minut. Wreszcie wybrałam kozaki. W czasie moje krzątania się po sklepie nikt mną się z obsługi nie zainteresował, nie połóg znaleźć właściwej pary, nie doradził. Alejki miedzy ścianami zewnętrznymi a regałami są zbyt wąskie- stale się o kogoś ocierałam.Ciągłe ktoś zrzucał duże kartony z butami. Wybrałam buty-podeszłam do kasy. W kolejce byłam druga. Pani zeskanowała buty. Skasowała należność. Zapakowała buty w kartonik-razem z gwarancja i gazetka reklamową. Podziękowała za zakupy i zarosiłą po raz kolejny.