Opinia użytkownika: Małgorzata_639
Dotycząca firmy: Pull & Bear
Treść opinii: Z obsługi w sklepie Pull&Bear jako klientka nie jestem wogóle zadowolona. Sprzedawcy wogóle nie interesują sie klientami. Nie zdarzyło mi sie że aby podczas pobytu w tym sklepie ktos powiedział mi dzień dobry lub dowidzenia. Co więcej sa sprzedawcy którzy nawet nie raczą z kultury odpowiedzień kiedy przywitanie pierwsze wychodzi od klientka. Pozatym nie ma tam praktyki podchodzenia do klientów z zapytaniem czy pomóc, doradzić, może poszuakć innego rozmiaru. Klient wchodząc do Pull&Bear jest skazany na siebie dopóki sam nie poprosi kogoś z personelu do pomocy. Ofert sklepu jest duża oraz ciekawa. Można w ich asortymencie znaleźć rzeczy wbijające się w najnowsze trendy po niewygórowanych cenach. Ogólne wrażenie wizualne sklepu jest również pozytywne. Klimatyczny wystrój,panujący porządek, wszystkie rzeczy na swoim miejscu. Jednakże mało kompetentna i niepomocna obsłuuga psuje całe wrażenie.