Opinia użytkownika: Tomasz_540
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Jestem użytkownikiem sieci komórkowej P4 „Play”. Dwa dni temu dostałem wiadomość o zmianach na koncie abonenckim. Wczoraj wieczorem korzystając z serwisu obsługi klienta chciałem się dowiedzieć co ta wiadomość miała znaczyć. Dzwoniąc wieczorem miałem nadzieje że linia obsługi klienta będzie szybko dostępna. Niestety słuchając usypiającej melodii czekałem jakieś 3-4 min. Po zgłoszeniu operatora, poprosiłem o wyjaśnienie ewentualnych zmian na moim koncie. Podając swoje dane i hasło abonenckie (znów czekając na odpowiedź) operator poinformował mnie, że nie ma możliwości w tej chwili wejść na moje konto gdyż jest przeładowywany system informatyczny. Chciałbym też nadmienić że, połączenie z biurem obsługi klient jest płatne a, załatwienie tak prostej sprawy powinno odbywać się szybciej.