Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Kiedy weszłam do salonu, sprzedawcy zajmowali się obsługą klientów przy kasie i na Sali sprzedażowej. Moje wejście zostało zauważone. Zostałam powitana dopiero podczas „spaceru” miedzy regałami, kiedy mijała mnie jedna ze sprzedawczyń. W sklepie było 2 sprzedawców i około 5 klientów. Po kilku minutach chodzenia po sklepia i oglądania obuwia podeszła do mnie ekspedientka i zapytała się czy może mi w czymś pomóc, poprosiłam o pomoc w znalezieniu odpowiedniego rozmiaru obuwia, które mi się podobało. Sprzedawczyni spełniła moją prośbę, po czym odeszła, ale przechodziła od czasu do czasu koło mnie, więc mogłam zawsze o coś zapytać i doradzić się. Po przymierzeniu obuwia, sama dokonałam wyboru i udałam się do kasy gdzie zostałam powitana. Przy kasie Pan zaproponowała mi dodatkowy produkt, zapytała o drobne pieniądze. Po sfinalizowaniu transakcji otrzymałam paragon i zostałam miło pożegnana. Chętnie wrócę do tego sklepu (tej placówki), ponieważ przyjemnie robiło się w nim zakupy.