Opinia użytkownika: Alex
Dotycząca firmy: Energa
Treść opinii: Dzisiaj, tj.14.10.2009, krótko przed godziną 10 rano, nastąpiła przerwa w dostawie prądu do części Pruszcza Gdańskiego, m.in. do mojego domu. Od razu próbowałam się skontaktować z pogotowiem energetycznym, 991, jednak numer był cały czas zajęty. Ponowiłam próbę kilka razy, ale bezskutecznie. Postanowiłam więc spróbować innych numerów, ale sytuacja się powtórzyła. Później udało mi się raz połączyć z jednym numerem. Okazało się, że połączyłam się z oddziałem w Tczewie. Pan, który odebrał telefon nie bardzo orientował się w sytuacji. Nie wiedział gdzie i jaka awaria nastąpiła, nie potrafił też podać przybliżonego czasu naprawy. Spróbowałam więc zadzwonić jeszcze raz na pogotowie energetyczne. Jednak przez ponad dwie godziny nie mogłam się z nim połączyć. Wszystkie inne numery też później były już tylko zajęte. W końcu ok. 12.30 włączono mi prąd, zrezygnowałam więc z dalszych prób kontaktu z Energą.