Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: MPK Poznań
Treść opinii: Jadąc autobusem na ul. Jutrzenka, spytałam kierowcy, w którym miejscu najlepiej by było wysiąść: kierowca był bardzo uprzejmy i powiedział, który przystanek jest najlepszy i jeszczez dodatkowo mnie zawołał, jak owy przystanek się zbliżał. Dodatkowo zauważyłam,że kierowca czekał na osoby, które podbiegały do autobusu w ostatniej chwili. Zachowanie kierowcy oceniam na duży plus. Poza tym tabor autobusowy i tramwajowy jest bardzo dobrze wyposarzony. Autobusy juz prawie wszystkie są wymienione na najnowsze, a tramwaje również nie odstają dużo w tyle. Minus, to spóźnienia autobusów. Niestety, ale często stoją one w korkach, tak samo jak samochody. Rozwiązaniem było by zwiększenie ilości pasów tylko dla autobusów. Jeszcze warto wspomnieć o cenach biletów. Są to bilety czasowe. Ogólnie sie sprawdzają, jednak jeśli autobus stoi w korku, to niestety transport kosztuje nas więcej, bo trzeba kasować dodatkowe bilety. Wówczas dobrym rozwiązaniem były by bilety na ilość przystanków.