Opinia użytkownika: Małgorzata_287
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Faktem jest, że nie opłaciłam ostatnich faktur. powody były różne. między innymi to, że nie posiadałam pracy od trzech lat. poinformowany został o tym Dział Obsługi Klienta. Poprosiłam o raty. z pierwszych jakoś udało mi się wywiązać. Gorzej było z następnymi. Może wspomnę tylko na marginesie, ze posiadałam firmę i cztery numery w tej sieci. Z dwóch zrezygnowałam w momencie wygaśnięcia umowy. pozostały dwa. poszukując pracy, nie posiadając telefonu stacjonarnego, wykonywałam tysiące rozmów. stąd wysokość moich rachunków. Operator ten, a raczej obsługa, przestała mi się podobać w momencie, kiedy zrezygnowałam z pierwszych dwóch numerów. Zadzwoniła do mnie Pani i w sposób wręcz niegrzeczny, zaczęła wypytywać o powody zerwania umowy. Przede wszystkim to moja indywidualna sprawa, a poza tym natarczywe pytania dotyczące Biura Obsługi Klienta. Chyba dwa, czy trzy razy wyjaśniałam, iż prosiłam sama o zmianę taryfy na tańszą- odmowa, a poza tym jedynym telefonem ze strony Biura Obsługi Klienta była rozmowa ( juz po złożeniu przeze mnie rezygnacji z numerów) , że może jednak skorzystam z nowej oferty, itd., itd. Szczytem było to iż nie otrzymałam żadnego pisma o zaległościach. Wysyłano do mnie tylko sms- y. A ww. dnia po prostu "odcięto mnie od świata", blokując rozmowy wychodzące. kupiłam PLAY-a FRESH. Po prostu mam w nosie ERĘ. W tym tygodniu na moje konto wpływa duża gotówka. Spłacam zaległe faktury, zrywam umowy, nie zwracając uwagi na 1000 złotowe obciążenia. Jeden z numerów przenoszę do PLAY. Nie mam zamiaru dalej płacić abonamentów. taniej wyniesie mnie zerwanie umowy.