Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Renault
Treść opinii: Ubezpieczając po raz kolejny swoje auto w salonie Renault postanowiłem przy okazji zapytać o warunki zakupu nowego samochodu. Po chwili oczekiwania skierowany zostałem do pracownika odpowiedzialnego za sprzedaż aut. Pan sprzedawca wykazał się dużą wiedzą z zakresu znajomości oferowanych produktów. Wyczerpująco przedstawił mi całą gamę dostępnych opcji wyposażenia, silników, rodzajów nadwozia, itp. Bardzo istotne z punktu widzenia klienta są informacje dotyczące samego finansowania zakupu. W tym obszarze również otrzymałem fachową poradę. Sprzedawca zaprezentował wiele opcji finansowania, od zakupu za gotówkę, poprzez kredyt 50/50 bez odsetek, skończywszy na klasycznym kredycie z preferencyjnym oprocentowaniem na kilka lat. W przypadku braku gotówki na nowe auto salon oferuje aktywną pomoc w poszukiwaniu używanego modelu w ramach preferencji i zasobności portfela klienta. Jest to bardzo cenna usługa, wychodząca na przeciw oczekiwaniom wielu klientów. Pracownicy salonu ubrani są schludnie, noszą identyfikatory, zgodnie z kanonem obowiązującym w tego typu obiektach. Na żywo można obejrzeć tylko wybrane, z reguły sztandarowe, modele aut. Praktycznie każde, dowolnie skonfigurowane, auto możemy zamówić. Utrudnieniem będzie tu jedynie czas oczekiwania. Salon ma korzystną lokalizację przy głównej obwodnicy miasta, jednak jego minusem jest stosunkowo mała powierzchnia samego sklepu i warsztatu.