Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: Obserwacja dotyczy punktu obsługi klienta w hipermarkecie. Otrzymałem telefoniczną informację, że moja reklamacja urządzenia GPS została rozpatrzona pozytywnie. Zadowolony udałem się do hipermarketu po odbiór przedmiotu reklamacji oraz uzyskanie wyczerpujących informacji odnośnie unikania podobnych sytuacji w przyszłości . Panie w punkcie obsługi klienta były przyjaźnie usposobione do klienta i wyjaśniły, że uszkodzona była ładowarka samochodowa, która powodowała zwarcie. Została wymieniona na fabrycznie nową. Należy podkreślić, że czas rozpatrzenia reklamacji był zdecydowanie krótszy, niż przewidywane 21 dni. Moje poprzednie kontakty z biurem obsługi klienta również przebiegały bezproblemowo, np. w kwestiach wymiany wadliwego towaru na nowy do dwóch dni roboczych (bez konieczności uruchamiania procesu reklamacji). W tego typu jednostkach hipermarketu kluczem do profesjonalnej obsługi klienta jest grzeczność, kultura osobista oraz wiedza z zakresu procesu reklamacji, którą pracownicy jeleniogórskiego Carrefoura posiadają. Wygląd punktu obsługi jest poprawny i niczym się nie wyróżnia.