Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Plus 24
Treść opinii: Na początku miesiąca zrobiłam zamówienie na artykuły biurowe do firmy. Było to drugie zamówienie jakie złożyłam w firmie Biuro Plus. W większości takich firm przy pierwszym zamówieniu w momencie jak kurier przywozi art. płaci się gotówką, w tym przypadku tez tak było, przedstawiciel p. Bartek zapewniał, że na kolejne zamówienie kurier przywiezie fakturkę na przelew. Do zakupów miał być gratis kubek, którego ja niestety nie dostałam. Próbowałam skontaktowac się z przedstawicielem firmy, jednak bezskutecznie, na komórce była nagrana informacja przez Pana Bartka, że nie może teraz odebrać, żeby zostawić wiadomość. Od początku miesiąca dzwoniłam na komórkę i nic, dzisiaj postanowiłam zadzwonić do centrali. Zgłosiła się miła Pani, którą zapytałam, czy nie wie dlaczego ich przedstawiciel nie odbiera komórki od dwóch tyg., poinformowała mnie, ze on już nie pracuje (powinni zatem nagrać komunikat na komórce o innej treści, a nie człowiek dzwoni i ma nadzieje, ze ktoś do niego oddzwoni, a nie że Pan B. z BP nie może teraz odebrać). Pani załatwiła sprawę od ręki, zmieniła w systemie żeby faktury były na przelew, powiedziała, ze taka informacja jest w systemie, nie wie dlaczego nikt tego nie zmienił, ze kubek dostanę do końca tygodnia, że nie było jeszcze gratisów i dlatego go nie dostałam. Podobało mi się szybkie załatwienie sprawy. Pani miła, uprzejmie odpowiadała na pytania. Spytała tez czy czegoś nie potrzebujemy do firmy, bo skoro nie ma przedstawiciela, to może potrzebujemy pomocy czy jakiejkolwiek informacji.